Social media
Vacatures

Administratief medewerker customer service

By 15 november 2022No Comments

Met spoed zoeken wij een customer service medewerker in Harlingen. Ben jij communicatief vaardig en een echte duizendpoot? Reageer dan direct!

Wat ga je precies doen?

Je hebt verschillende taken en verantwoordelijkheden tijdens jouw werkweek. Zo ben jij verantwoordelijk voor het onderhoud van klantcontacten, administratieve handelingen zoals facturatie, dossiers afhandelen en archiveren, certificaten aan de klanten rapporteren, zorgen voor tijdige distributie van laadopdrachten en nog veel meer. Kortom, het onderhouden en bewaken van alle werkzaamheden die verband houden met het verladen van de orders, eerstelijns klantcontact en de klachtenafhandeling.

Wat bieden wij jou?

  • Salaris op basis van jouw leeftijd en ervaring
  • Kantoorfunctie
  • Op basis van 40 uur p/w
  • Een baan voor de langere termijn

Wij bieden jou een uitdagende baan, waarin je kunt groeien. Je werkt in een leuk en gezellig team, waarin iedereen elkaar helpt.

Wie ben jij?

Jij brengt al enige ervaring als administratief medewerker met je mee. Daarnaast ben jij leergierig en breng jij nieuwe ideeën met je mee. Jij bent fulltime beschikbaar en bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Harlingen.

 

Wil jij precies inhoudelijk weten wat jouw taken zijn? Of heb jij andere vragen? Stuur mij dan een berichtje. Je kan jouw vragen sturen  vacatures@sloobest.nl t.a.v. Cora Vis. Wil je liever direct solliciteren? Stuur dan jouw CV en motivatie.